איך תגרמו לגולשים להקליק?

כתיבה שיווקיתיש לכם 3 שניות לשכנע אותם להקליק! איך תגרמו להם להקליק? אם הכותרת שלכם לא תגרום לגולשים להקליק עליה – איך הם יחשפו לתוכן שלכם?

מחקרים מוכיחים כי הגולשים קוראים בעיקר כותרות!
רק 2 מתוך כל 10 גולשים בממוצע קוראים גם את התוכן, והם עושים את זה על בסיס הכותרת – לה יקדישו עד 3 שניות מזמנם…

האם ישנם כללים ליצירת כותרת מעניינת? כזו שתמשוך תשומת לב? שתגרום לגולשים להקליק עליה?  מתברר שכן.

במדריך לקביעת כותרות מנצחות אספנו עבורכם את הכללים, צירפנו דוגמאות ויצרנו עבורכם תבניות מוכנות לשימוש מידי.

אז קבלו את המדריך השלם לכתיבת כותרות שגולשים מקליקים עליהן! כולל עשרות תבניות לשימוש מידי. קביעת כותרות מעולם לא הייתה קלה יותר.

המדריך כולל הסברים על תורת השכנוע:
מה עומד מאחורי הכותרות המנצחות? למה הן אפקטיביות? ומהו סוד הצלחתן?

עשרות תבניות מוכנות לשימושכם במידי!
אנחנו כבר יצרנו בשבילכם את התבניות המנצחות. כל שעליכם לעשות זה רק לבחור בתבנית המתאימה ביותר לצורך שלכם. התבניות כוללות הצעות לשימוש במילים חזקות שמניעות לפעולה.

גזור, הדבק ופרסם!
למשווקים באימייל, למעונינים בהגדלת הטראפיק לאתר, למשיכת גולשים לבלוג, להגדלה משמעותית של ההקלקה על הניוזלטר ועוד… קביעת כותרות מנצחות מעולם לא הייתה קלה יותר!

 

חינם! לחצו עכשיו (כאן)  ותתחילו לראות תוצאות    ההפצה הסתיימה

 

מודעות פרסומת

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

w

מתחבר ל-%s