נפתחה ההרשמה לקורס לסטוריטלינג לשיווק עסקי – מרץ 2018.

DSC_0512נפתחה ההרשמה לקורס לסטוריטלינג לשיווק עסקי – מרץ 2018. הקורס יעסוק בפיתוח כישורים ומיומנויות לשימוש בסיפור ככלי אסטרטגי – לקידום אג'נדה, מטרות ויעדים.

מה זה סטוריטלינג לשיווק עסקי? על רגל אחת: העברת מסרים באמצעות סטוריטלינג. על שתי רגליים: יש בכוחו של סטוריטלינג ליצר קשר ומעורבות עם קהלים – באופן שקשה מאוד להשיג באמצעים אחרים. אלמנטים אלו מכונים בספרות המקצועית כאיכויות הסיפור. איכויות אלו מאפשרות לנו  – בבואנו במגע עם קהלי היעד שלנו – ליצור עניין, ללכוד תשומת לב, להפוך את התכנים והמסרים שלנו לבלתי נשכחים, לתת השראה וליצור מעורבות והנעה לפעולה.

אם תסתכלו לרגע סביבכם, על אותם האנשים שנותנים לכם השראה, על מנהיגים ומובילי דעה,  על מרצים שמרתקים אתכם, על מנהלים בעלי כריזמה, תגלו את סוד הצלחתם – היכולת לספר סיפור. לא סתם סיפור, אלא סיפור טוב. וזה בדיוק מה שהקורס הזה מעוניין להקנות לכם: את המיומנות להשתמש בסיפורים כדי ליצר תוכן נוגע, מניע ומשכנע.

אז בין אם אתם מנהלים הנדרשים להעברת תכנים מול עובדים או לקוחות, במצגות או בחדר הישיבות,  או מרצים שרוצים לקבל כלים ליצירת פרזנטציות מרתקות או לשפר את הפרזנטציה שלכם, או בעלי עסקים המעוניינים ליצר מעורבות אצל לקוחותיכם, או אינדיבידואלים המעוניינים לרכוש מיומנויות של הנעה לפעולה ויצירת תקשורת אפקטיבית באינטראקציה של אחד על אחד – הקורס הזה מיועד בדיוק בשבילכם.

מה הקורס מקנה?

  • את המיומנויות לסיפור סיפורים  – שנוגעים, משפיעים, מניעים לפעולה ומעניקים השראה לקהלי היעד שלכם.
  • את היכולת למצוא ולאתר את הסיפורים האפקטיביים שיש לכם (שאתם אפילו לא יודעים שיש לכם?!) שבאמצעותם תוכלו ליצור גשר לקשר עם אחרים: קולגות, עובדים, סטודנטים, לקוחות ועוד.
  • יצירת ארסנל של סיפורים משלכם שיהיו זמינים עבורכם לשימוש במצבים שונים לפי בחירתכם.
  • הדרכה, הכוונה וקבלת מפת הדרכים לאיך משלבים סיפורים במצגות, בהרצאות, בישיבות, במפגשים אישיים –  בחיים, בעבודה ובעסקים.
  • ליווי, ייעוץ וקבלת משוב על הסיפורים שלכם.
  • פתיחת אשנב לעולם מרתק שבו אתם לומדים על האופן בו סיפורים משפיעים על בני האדם ומבינים איזה כלי עצמתי יש לכם בידיים.

למי הקורס מתאים?

  • לכל מי שרוצה לדעת להשתמש בסטוריטלינג ככלי לקידום אג'נדה, מטרות ויעדים.
  • לכל מי שרוצה לדעת איך מתנהלים היום בעידן רווי מסרים. ומעוניין לדעת איך לבלוט ולקבל נוכחות עם התכנים, הפרסומות, המודעות, הסרטונים שמעלים ברשת בכלל ובפיסבוק בפרט.
  • כל מי שמעביר פרזנטציות או למי שמעוניין לשפר את האופן שבו הוא מציג מצגות.
  • לכל מי שמעביר הרצאות, שיעורים, תרגילים והדרכות.
  • לכל מי שמעוניין למתג את העסק שלו וליצור סיפורים עסקיים.
  • לכל מי שחולם או פתח סטארטאפ ומעוניין לדעת ספר את הסיפור שלו.
  • לכל מי שיודע את החשיבות של סטוריטלינג אבל אין לו מושג איפה מוצאים אותו.
  • לכל מי שרוצה להצליח להתחבר לקהלי היעד שלו ולשפר את התקשורת איתו.
  • לכל מי שרוצה ליהנות ולפתוח את הראש לעולם חדש של אפשרויות.

איך זה מתנהל?

קורס בן 16 שעות אקדמאיות לפחות, הכולל שלושה מפגשים פרונטליים. המפגשים נערכים במרכז הארץ  – במקום עם נגישות תחבורתית, חנייה ואפשרות הגעה ברכבת – והם כוללים כיבוד ושתייה.

השיעורים כוללים חלקים תיאורטיים המציגים את השיטה לשימוש בסיפורים ככלי אסטרטגי – שיווקי, הסברים, הדגמות מהארץ ומהעולם וקבלת תבניות / פלטפורמות לתרגול ויישום עצמי.

קורסים לסטוריטלינג נפתחים 3 פעמים במהלך השנה.

לפרטים נוספים שילחו מייל

 

 

מודעות פרסומת

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

w

מתחבר ל-%s